26 september 2024 – OGO mini-conferentie

Op donderdag 26 september (17.00 – 20.30 u.). is onze jaarlijkse mini-conferentie. We zijn dit jaar te gast op ’t Schrijverke (Patagonstraat 1, Den Bosch).

Het programma:

Op de mini-conferentie ontmoeten we elkaar als OGO-community en wisselen we kennis, ervaring en ideeën uit. Op het programma staat:
* Een rondleiding door ’t Schrijverke.
* Bekijken van de Zin in Lezen bovenbouwfilm.
* Een presentatie van Anders Schinkel (VU) over zijn onderzoek naar Verwondering.
* Nieuws vanuit het OGO mibo-netwerk door Bea Pompert.
* Uitwisseling van activiteiten, ideeën en ontwikkelingen binnen het OGO en de OGO Vereniging
Op deze avond zullen we ook (kort) aandacht besteden aan de verplichte verenigingsonderdelen, zoals de begroting en het jaarverslag.

Voor wie:

De mini-Conferentie is gratis toegankelijk voor leden en voor medewerkers van scholen en organisaties die lid zijn.

(Ben je nog geen lid, maar oriënteer je je op het lidmaatschap, dan kun je ook – eenmalig – zonder lidmaatschap aanwezig zijn.)

Aanmelden:

Aanmelden kan tot 16 september via deze link: Opgaveformulier OGO mini-conferentie
We hopen jullie allemaal te zien en te ontmoeten!

P.S.

Den Bosch is dichterbij dan je wellicht denkt 😉