Ma. 14 oktober 2024: Inspiratiesessie OGO en digitale geletterdheid

Op maandag 14 oktober 2024 van 15.00 tot 16.00 u. organiseren wij de online inspiratiesessie ‘OGO en digitale geletterdheid’

Marte van Vliet (docent bij Inholland) en Nicole Alphenaar (leerkracht op De Kring) nemen je op inspirerende wijze mee in dit onderwerp.

De precieze inhoud van deze sessie volgt nog.

Doe je mee?

Voor wie?

De sessie is gratis voor leden van de OGO Vereniging en voor medewerkers van scholen/organisaties die lid zijn van de OGO Vereniging.
Niet leden betalen 10 euro (over te maken op NL86 INGB 0007 7018 24 t.n.v. Academie voor ontwikkelingsgericht onderwijs o.v.v. ‘inspiratiesessie 14 oktober 2024’ en naam deelnemer)
Studenten mogen deze keer eenmalig gratis deelnemen. We wijzen hen ook graag op de mogelijkheid van een studentenlidmaatschap.

Aanmelden:

Je kunt je aanmelden via deze link tot 4 oktober en ontvangt (na betaling) een digitale deelnamelink vanuit het secretariaat.